• Nauja
16-in-1 Žaidimų Rinkinys – Jūsų...
16-in-1 Žaidimų Rinkinys – Jūsų...
16-in-1 Žaidimų Rinkinys – Jūsų...
16-in-1 Žaidimų Rinkinys – Jūsų...
16-in-1 Žaidimų Rinkinys – Jūsų...
16-in-1 Žaidimų Rinkinys – Jūsų...

16-in-1 Žaidimų Rinkinys – Jūsų šeimos pramogų centras

Paskutinė prekė
14,00 €
Su PVM

Su mūsų 16-in-1 žaidimų rinkiniu jis atras naujų pasaulių, lavins savo protinį ir kūrybinį potencialą bei tiesiog puikiai leis laiką. Nuo klasikinių šachmatų iki azartiškų kortų žaidimų – kiekvienas ras sau tinkamą pramogą!

 

16-in-1 Žaidimų Rinkinys – Jūsų šeimos pramogų centras

Atraskite begalę žaidimų vienoje dėžutėje!

Šis universalus žaidimų rinkinys suteiks valandų įdomių ir edukacinių pramogų visai šeimai. Rinkinyje rasite net 16 skirtingų žaidimų, kurių dėka kiekvienas ras sau tinkamą užsiėmimą.

Kodėl verta rinktis šį žaidimų rinkinį?

  • Universalumas: Tinka įvairaus amžiaus žaidėjams, nuo 3 metų ir vyresniems.
  • Mokymasis žaidžiant: Lavina loginį mąstymą, strategiją, skaičiavimo įgūdžius ir socialinius įgūdžius.
  • Patogumas: Kompaktiškas dydis leidžia lengvai pasiimti žaidimus bet kur.
  • Ilgaamžiškumas: Aukštos kokybės medžiagos užtikrina ilgalaikį naudojimą.
  • Dovana: Puiki dovana bet kokia proga!

Ką rasite rinkinyje?

  • 16 skirtingų žaidimų: šachmatai, šaškės, kortos, loginiai žaidimai ir daugybė kitų.
  • Magnetinė lenta: Žaisk bet kur!
  • Visi reikalingi žaidimo elementai: figūrėles, kauliukus, kortas ir kt.
  • Išsamias instrukcijas kiekvienam žaidimui.

Rinkinio turinys:

    • Plastikinis lentos stovas
    • Penkios dvipusės lentos

    • Lipdukai pėstininkams

    • 50 geltonų pėstininkų

    • 40 baltų pėstininkų

    • 40 juodų pėstininkų

  • Kauliukai
  • Pokerio kortos
  • Instrukcijos

Kodėl verta rinktis būtent šį rinkinį?

  • Kokybiški medžiagos: Žaidimai pagaminti iš saugių ir patvarių medžiagų.
  • Aiškios instrukcijos: Net ir jauniausi žaidėjai lengvai supras žaidimo taisykles.
  • Įdomus dizainas: Ryškios spalvos ir įdomūs paveikslėliai sukurs žaismingą atmosferą.
  • Puiki kaina: Už prieinamą kainą gausite daugybę pramogų.

✳ TARPTAUTINIS šachmatų žaidimas

Paruoškite žaidimo lentą ir 16 baltų ir juodų figūrėlių: karalių, karalienę, du vyskupus, du riterius, du bokštus ir aštuonis pėstininkus, išdėliokite juos ant lentos pagal instrukcijas. Pirmieji pradeda balti pėstininkai.

Žaidimo tikslas yra pašalinti priešininko karalių . Karaliai gali judėti vertikaliai, horizontaliai ir įstrižai. Bokštai gali judėti vertikaliai ir horizontaliai, bet negali judėti įstrižai. Vyskupai gali judėti tik įstrižai.

✳ HAPPY 26 žaidimas

Paruoškite žaidimo lentą ir figūrėles su skaičiais nuo 1 iki 12. Išdėstykite skaičius taip, kad vienoje eilutėje esančių skaičių suma būtų 26 . Pradėkite nuo viršaus ir eikite pagal laikrodžio rodyklę.

✳ Žąsų šachmatų žaidimas

Paruoškite žaidimo lentą, 4 pėstininkus ir kauliuką. Padėkite figūrėles šalia ugnikalnio, tada paeiliui meskite kauliukus su kitais žaidėjais ir judinkite figūrėles tiek, kiek nurodo kauliukas.

Jei atsiduriate 8,16,26,39,53 pozicijoje – galite mesti kauliuką dar kartą. Jei pasieksite bloko numerį 21, grįžkite į 18 poziciją. Iš 31 pozicijos grįžkite į 6, iš 42 pozicijos grįžkite į 36, 52 stotyje grįžkite į 45, o iš 58 – į 54.

Pirmasis žaidėjas, pasiekęs 63 poziciją, laimi .

✳ ŽARNŲ IR KOPĖČIŲ žaidimas

Paruoškite žaidimo lentą, 4 pėstininkus ir kauliuką. Įdėkite pėstininkus į 1 bloką, tada meskite kauliukus ir perkelkite pėstininkus tiek vietų, kiek rodo kauliukas . Jei sustojate prie pastato su kopėčiomis, užlipkite ant jo.

Galite lipti tik kopėčiomis aukštyn, o žemyn - ne. Jei kauliukų skaičius viršija taikiniui likusį blokų skaičių, žaidėjai turi pasitraukti per didesnį skaičių. Žaidėjas pasiekia tikslą tik tada, kai skaičius ant kauliuko tiksliai sutampa su tikslui likusių blokų skaičiumi . Žaidėjas, kuris pirmasis pasiekia tikslą, laimi žaidimą.

✳ Šaškių žaidimas (penki iš eilės)

Paruoškite žaidimo lentą, 5 baltas ir 5 juodas figūrėles. Padėkite juos ant lentos, kaip parodyta instrukcijose. Kiekvienas žaidėjas gali perkelti savo figūrėles horizontaliai arba vertikaliai ir tiek žingsnių, kiek nori, bet negali pakeisti krypties pusiaukelėje. Žaidėjas laimi, kai paima visas priešininko figūras arba jo varžovas neturi kur eiti.

✳ Arbūzų šachmatų žaidimas

Paruoškite žaidimo lentą ir 6 baltas ir 6 juodas figūrėles. Padėkite juos ant lentos, kaip parodyta instrukcijose. Kiekvienas pėstininkas gali dalyvauti imobilizuojant kito žaidėjo figūras , o apsuptos priešo figūros perimamos. Žaidėjas, paėmęs keturias savo priešininko figūras, laimi žaidimą .

✳ GYVŪNŲ žaidimas

Paruoškite žaidimo lentą ir 16 gyvūnų figūrėlių. Žaidėjai turi po 8 gyvūnus: dramblį, liūtą, tigrą, gepardą, vilką, šunį, katę, pelę. Jie turi būti dedami į atitinkamas vietas, kaip nurodyta instrukcijose. Stipresnis valgys silpnesnį . :)

Gyvūnų stiprumas yra nuo stipriausio iki silpnesnio: dramblys > liūtas > tigras > gepardas > vilkas > šuo > katė > pelė > dramblys. Jei vieno žaidėjo gyvūnas patenka į priešininko urvą, tas žaidėjas laimi, žaidėjai negali judėti savo urve.

Žaidimas baigiasi, jei vienas žaidėjas suvalgo visus priešininko gyvūnus arba jei visi žaidėjo gyvūnai yra įstrigę ir negali pajudėti.

✳ KARO ŽAIDIMAS

Paruoškite žaidimo lentą, vieną juodą pėstininką ir tris baltus. Žaidėjai pasirenka figūrų spalvą. Baltos dalys yra blokai, juodos dalys yra kariuomenės. Padėkite gabalus, kaip parodyta instrukcijose. Juodoji armija turi išsiveržti iš bunkerių (balta), o bunkerius turi apsupti juoda . Pirmas eina juodas, jis gali judėti atgal, į priekį, į dešinę ir į kairę. Balta negali atsitraukti . Baltasis laimi, kai apsupa Juodąjį, o juodasis laimi, kai palieka ratą.

✳ MORRIS NINE MEN žaidimas

Paruoškite žaidimo lentą iš 9 baltų ir 9 juodų figūrėlių. Kiekvienas žaidėjas pasirenka figūrėlių spalvą. Abu žaidėjai vienu metu atlieka 1 ėjimą , jei žaidėjas padaro tris figūrėles iš eilės (horizontaliai arba vertikaliai), jis gali išimti vieną iš savo priešininko figūrų, bet negali paimti figūrų, kurios jau yra trijų eilėje.

Kai visos 9 figūrėlės yra lentoje, žaidėjai gali perkelti figūrėles į netoliese esančius blokus naudodami lentoje rodomą rodyklę . Kai žaidėjui lieka trys figūrėlės, jos gali judėti bet kurioje lentos vietoje, nepaisant jų padėties. Žaidėjas pralaimi, kai jam liko tik 2 figūrėlės arba visos jo figūrėlės negali pajudėti.

✳ FLYING CHESS žaidimas

Paruoškite žaidimo lentą, 16 figūrėlių (po 4 kiekvienos spalvos) ir kauliuką. Kiekvienas žaidėjas pasirenka spalvą ir padeda figūrėles atitinkamose lentos vietose. Žaidimas pradedamas nuo jauniausio žaidėjo , o žaidėjai meta kauliukus pagal laikrodžio rodyklę. Pradės tik 6 gavęs žaidėjas. Jei gausite du 6 iš eilės, galite padėti ant lentos kitą pėstininką arba perkelti jau esantį pėstininką. Laimi tas žaidėjas, kuris pirmasis pasiekia tikslą su visomis savo figūromis.

✳ BOX žaidimas

Paruoškite žaidimo lentą su 12 juodų ir 12 baltų figūrėlių. Kiekvienas žaidėjas pasirenka figūrėlių spalvą ir išdėsto jas taip, kaip parodyta instrukcijose. Žaidimo tikslas yra pašalinti visas priešininko figūras .

✳ Žaidimas CATCH THE TIGER

Paruoškite žaidimo lentą, 16 juodų ir 1 baltą figūrėlę. Kiekvienas pasirenka spalvą. Balta spalva skirta tigrui, juoda – šunims. Tigras turi suėsti šunis, kad išeitų iš apgulties, šunys turi apsupti tigrą. Baltoji komanda laimi, kai visi juodieji išeina arba kai liko tik 1 juodaodis. Juodoji komanda laimi, kai visi baltieji yra įstrigę, negali pajudinti ar pašalinti juodos spalvos.

✳ Žaidimas PENKIS IŠEILĖS

Paruoškite žaidimo lentą, pavyzdžiui, tarptautiniams šachmatams , su 20 baltų ir 20 juodų figūrėlių. Kiekvienas žaidėjas pasirenka figūrėlių spalvą, po 1 ėjimą kiekvienam žaidėjui vienu metu. Laimi tas žaidėjas, kuris užbaigia penkias figūrėles iš eilės bet kuria kryptimi.

✳ CALC 24 žaidimas

Paruoškite kortelių rinkinį. Pašalinkite juokdarius ir padėkite likusias 52 kortas ant stalo. Žaidėjai iš banko paima 4 kortas. Laimi tas, kuris bet kokiuose skaičiavimuose gauna 24 rezultatą (J yra 11, Q yra 12, K yra 13, A yra 1).

✳ FISHER CAT žaidimas

Paruoškite savo pokerio rinkinį. Išdalinkite kortas žaidėjams. Žaidėjai žaidžia ranką ir išdėlioja kortas eilės tvarka. Jei kuri nors iš žaidėjo kortų yra tokia pati kaip eilutėje parodyta kortelė, jis gali paimti kortelę. Žaidimą laimi tas, kuris surenka visas kortas arba daugiausiai kortelių.

✳ BRIDGE žaidimas

Paruoškite pokerio rinkinį, išimkite juokdarius ir palikite 52 kortas ant stalo. Išdalinkite kortas žaidėjams taip, kad visi turėtų 13 kortų. Vienas žaidėjas pirmas parodo kortelę ir kortos kostiumas bus to raundo kostiumas. Tada kiti žaidėjai parodo tos pačios spalvos kortą, kurią parodė pirmasis žaidėjas.

Žaidėjas, turintis didžiausią skaičių, laimi raundą . Jei neturite tos pačios spalvos kortos kaip pirmasis žaidėjas, parodykite kitą kortelę, tačiau ši korta bus laikoma silpniausia. Kortelių tvarka: A > K > Q > J > 10 > 9 > 8 > 7 > 6 > 5 > 4 > 3 > 2. Komanda, laimėjusi raundą, pirmauja kitam etapui. Žaidimas baigiasi po 13 raundų.

MATMENYS:

☑️ žaidimo lentos apie 25x25 cm,

☑️ maždaug 2 cm skersmens pėstininkai,

☑️ stovas apie 26x25 cm,

☑️ Pakuotės dydis apie 28x28x6 cm.  NESUTRUMPINK ir Išanalizavus pateiktą informaciją, prašau parašyk struktūrizuotą aprašymą,

Žaislas tinka
Berniukams ir mergaitėms
Amžius
Vaikams nuo 6 metų
Pristatymo terminas
1-2 d.d. žaislas yra prekybos vietoje
LRM0105 5777-42
1 Vienetas
No reviews

Klientai, kurie pirko šią prekę taip pat pirko:

Product added to wishlist